Založ si blog

Áno, nechávam si platiť za sex!

Mám jedno tajomstvo, ktoré o mne nikto nevie.
Na svete nie je jediný človek, ktorému by som to povedala. Je to ťažké.
Už veľakrát som mala potrebu sa niekomu zdôveriť, porozprávať sa o tom. Ale ako môžete veriť niekomu inému, keď ste to v sebe ani vy nedokázali udržať? Nie je moje prvé a ako sa poznám, tak asi ani posledné. Čím viac ich v sebe nosíte, tým ťažšie sa vám udržuje kontakt s realitou. Postavíte si steny, vymyslíte si zásterky, najbližším ponúkate výhovorky a klamstvá namiesto pravdy. Hovorím o tých naozaj veľkých tajomstvách. Takých, ktoré ak sa dostanú von, menia váš život od základov. Cítim, ako sa pod jeho vplyvom mením. Síce na svete nie je nikto taký, komu by som sa s ním mohla zdôveriť, no rozhodla som sa, že sa otvorím práve vám. Dúfam, že si to necháte pre seba:-)

Už som to potrebovala dostať zo seba. Vypísať sa. Možno tak trochu očistiť…

Idem s kožou na trh. To, čo o mne musíte vedieť, je, že robím eskort. Áno, nechávam si platiť za sex. Nehanbím sa za to. Hoci túto prácu robím ešte len niekoľko mesiacov, úplne som sa s ňou stotožnila. Eskort je pre mňa viac ako robota. Je to najzásadnejšie rozhodnutie. Je to štýl života. A predsa chcem, aby to o mne nikto nevedel.

Napriek tomu si často predstavujem, aké to bude, keď to niekto o mne zistí. Ako zareaguje? Čo bude chcieť vedieť? V mojej hlave je prvá otázka každého jednoduchá – prečo? Najjednoduchšia odpoveď, ktorá vám zíde na um, sú peniaze. Až také jednoduché to však nie je.
Tí, čo ma poznajú, vedia, že na to nie som odkázaná.
Tí, čo ma poznajú, by povedali, že mi to nestojí za to, lebo si pokazím kariéru, keď sa to dostane von. Akú kariéru? Zabudla som vám spomenúť ešte jednu dôležitú vec. Pracujem v televízii, možno ma aj poznáte z obrazovky. Moje služby si objednávajú predovšetkým muži, ktorí túžia po slávnych ženách. Takže späť k tomu, prečo som sa na to dala. Ak vám to mám vysvetliť, musím sa vrátiť na začiatok a porozprávať vám o tom, ako som sa k eskortu dostala.

Čerstvo som skončila s dvoma vecami: so školou a so vzťahom. Na univerzite som si povedala, že tri roky sú dosť a bakalár ako titul do života je tak akurát, a v súkromí som si uvedomila, že čas a energiu venujem chlapovi, pre ktorého nikdy nebudem nič viac ako milenka. V rovnakom čase sa zo mňa stala moderátorka. Pociťovala som prvé svetlé stránky slávy (ani tie temné na seba nedali dlho čakať). Rozhodla som sa, že si budem užívať život. Žiadne záväzky, žiadne predsudky.

Toto predsavzatie som naplnila pri prvej možnej príležitosti. Pozvali ma moderovať firemný večierok pre firmu, ktorá vyrába sladkosti. Bola to moderovačka mimo Bratislavy, neskutočne som sa na tú akciu tešila. Na pódiu som tak trochu pohorela, lebo som nepoznala hudobného hosťa, ktorý vraj patrí medzi legendy slovenskej hudby spred niekoľkých desaťročí. Na moju obhajobu posledný singel vydal skôr, ako som sa narodila. Pánu riaditeľovi to však vôbec neprekážalo. Keď som odchádzala, presvedčil ma, aby som zostala na drink. Venoval sa mi celý večer a ja som po hodine vysielala jasné signály, ktoré mu napovedali, že nemám zábrany. O štvrtej nadránom ma odprevádzal na taxík a vtedy som mu šepla do ucha: „Mám pre seba celú hotelovú izbu a platíte to vy, takže technicky máte na ňu tiež nárok.“

Nebolo to nič sexi, jemu to však zjavne neprekážalo. Nastúpil so mnou do taxíka, viezli sme sa do hotela. Už cestou sa na mňa vrhol na zadnom sedadle, šofér nás pozoroval v spätnom zrkadle a ja som sa preto zdráhala. Zábrany zo mňa opadli, keď sme sa dostali na izbu. Tam som sa vrhla na neho ja. Netrvalo to dlho a nemôžem povedať, že by šlo o sex môjho života, no predsa mi ho zmenil.

Ležali sme vedľa seba, práve som z neho zliezla po pätnástich minútach intenzívnej jazdy. Aj keď som si to oddrela sama, on funel ako parná lokomotíva. V triezvejúcej hlave sa mi zrodili prvé výčitky. Rozhodla som sa ich ignorovať. Vtedy pán riaditeľ vstal a obliekal sa. „Zopakujeme si to niekedy?“ navrhol mi.
Zasmiala som sa. „Zostane to pri jednorazovke.“
Už si zaväzoval šnúrky na topánkach. Zdvihol ku mne hlavu, zatváril sa nešťastne. „Škoda. Keby si si to rozmyslela, ochotne za tvoje služby zaplatím. Zaručene nie som jediný.“
Na okamih som mala pocit, že celkom nerozumiem, čo mi tým chce povedať. Mala som sa uraziť? Naklonil sa bližšie ku mne a dal mi bozk na čelo. Všimol si môj zmätený pohľad. „Všetko v poriadku?“
„Ako si to myslel? Prečo by som si účtovala za sex? Ja prácu mám.“
„Neverím, že by sa ti nehodili peniaze navyše. Na to berieš aj tieto moderovačky, nie?

Sadol si na posteľ a začal mi rozprávať, že nie som prvá známa tvár, ktorú mal v posteli. Vysvetlil mi, že existuje chlapík, ktorý sprostredkúva podobné služby a že je to veľmi dobre platený vedľajší zárobok. Než sa so mnou rozlúčil, dal mi jeho vizitku.

Ležala som v hotelovej izbe po brucho zakrytá perinou. Prevracala som v rukách vizitku niekoho, kto sa prezentoval ako mediálny agent. V tej chvíli som nad tým rozmýšľala len zo žartu, postupne však táto predstava naberala čoraz reálnejšie rozmery. Trvalo tri týždne, než som sa odhodlala zavolať na to číslo. Dohodla som si stretnutie, na ktorom som sa pýtala na podrobnosti.
Čo s tým súvisí?
Ako to funguje?
Akých mužov takto stretnem?
On dookola hovoril o rozprávkovom zárobku. Rozhodla som sa, že to vyskúšam. Nešlo mi o peniaze. Chcela som viac. Nové skúsenosti, možnosti a pocit kontroly nad vlastným životom. To všetko som dostala a tie peniaze sa nakoniec hodili tiež. Bez nich by som si nekúpila luxusný byt len tak za hotovosť bez hypotéky…

…viac o pár dní

Pravidlá zvádzania

07.06.2017

Niekde som počula, že eskort závisí od stabilných klientov. Nikdy som so žiadnou inou babou, ktorá by sa tomu venovala, nehovorila. Neviem, prečo píšem, že som to niekde počula. Skôr som si to prečítala na internete. Keď som sa dostala k eskortu, zaujímala som sa, ako to funguje bežne. Dozvedela som sa, že má nejaké pravidlá, no nedá sa povedať, že všetky platia [...]

Spravila som z neho zručného milenca

31.05.2017

— dnes pokračujem vo svojom Denníku skazenej moderátorky; o viacerých situáciách som váhala, či ich popísať, ale keď už som to raz začala, na rovinu a pravdivo, budem v tom pokračovať — Vďaka eskortu som spoznala toho najúžasnejšieho muža. Nemá vypracované telo a nie je to nijaký krásavec, ale nikto nie je dokonalý. On ma presvedčil, že muži vedia byť [...]

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

nina69

Dvojaký život mi dovoľuje žiť naozaj podľa mojich predstáv...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 14216x
Priemerná čítanosť článkov: 4739x

Autor blogu