Založ si blog

Archív: jún, 2017

Pravidlá zvádzania

Niekde som počula, že eskort závisí od stabilných klientov. Nikdy som so žiadnou inou babou, ktorá by sa tomu venovala, nehovorila. Neviem, prečo píšem, že som to niekde počula. Skôr som si to prečítala na internete. Keď som sa dostala k eskortu, zaujímala som sa, ako to funguje bežne. Dozvedela som sa, že má nejaké pravidlá, no nedá sa povedať, že všetky platia […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Rusko zrýchlilo postup, ovládli niekoľko malých osád. Vysoké straty vojakov ich nezastavujú

ONLINE: Rusko zrýchlilo postup, ovládli niekoľko malých osád. Vysoké straty vojakov ich nezastavujú

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

nina69

Dvojaký život mi dovoľuje žiť naozaj podľa mojich predstáv...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 14219x
Priemerná čítanosť článkov: 4740x

Autor blogu