Založ si blog

Pravidlá zvádzania

    Niekde som počula, že eskort závisí od stabilných klientov. Nikdy som so žiadnou inou babou, ktorá by sa tomu venovala, nehovorila. Neviem, prečo píšem, že som to niekde počula. Skôr som si to prečítala na internete. Keď som sa dostala k eskortu, zaujímala som sa, ako to funguje bežne. Dozvedela som sa, že má nejaké pravidlá, no nedá sa povedať, že všetky platia pre dievčatá, ako som ja. VIP eskort, ako nazýval celebritné prostitútky môj manažér, je výnimočný v tom, že stojí naozaj veľa peňazí. Preto nenájdete veľa mužov, ktorí majú dosť veľký rozpočet, aby si nás mohli dovoliť pravidelne. Pre viacerých to je jednorazová skúsenosť, túžba vyskúšať a zažiť niečo nové, potreba naplniť nejakú fantáziu. Nikdy som sa nemohla sťažovať na nedostatok záujmu, sám manažér mi povedal, že som jeho najlepšie zarábajúce dievča, ale zažila som aj slabšie obdobia.

 

Bohatý marketingový mág

    Podstatná vec, čo by ste o mne mali vedieť: nerada sa nudím a mám rada výzvy. V kombinácii so slabším obdobím som sa rozhodla pre malý experiment. Dozvedela som sa od manažéra o mužovi, ktorý bol podľa neho ideálny kandidát na stabilného klienta: slobodný, bez záväzkov a dlhodobého vzťahu. Bohatý marketingový mág. Budeme mu hovoriť Oliver. Manažér mu už vraj viackrát ponúkal naše služby a on ho vysmial. Už ani neviem, prečo mi ho spomínal a prečo som ja zmienku o ňom zobrala ako osobnú výzvu.

    Príležitosť prišla doslova sama. Televízia, kde pracujem, organizovala večierok pre klientov. On bol na zozname pozvaných. My sa na týchto akciách zúčastňujeme, aby sme sa im trochu venovali, spravili si s nimi nejaké fotky, vymenili zopár veselých historiek a utužili dobré pracovné vzťahy. Ja som šla utužovať a vytvárať úplne nový pracovný vzťah. V ten večer som sa na neho zamerala, no nepreháňala som to. Tajomstvo, ako zbaliť chlapa, spočíva v tom, že mu prejavíte dostatok záujmu, aby ste si získali jeho pozornosť, ale ani o kúsok viac. Musí mať pocit, že si vás vybral on, tak má situáciu pod kontrolou. Zároveň si ho držíte od tela natoľko, aby pochopil, že ste tá výzva, ktorú potrebuje. Znie to komplikovane, ale presne také vzťahy sú. Moja šanca prišla, keď nás zoznámil niekto z marketingu. Tvárila som sa, že som o ňom v živote nepočula, chvíľu som mu dávala najavo, že ma strašne zaujíma, než som sa s ním rozlúčila a šla sa baviť s niekým iným. Toľko stačilo, aby ma do polhodiny vyhľadal sám.

    Počkal si na chvíľu, keď som nemala spoločnosť. „Môžem vás pozvať na drink?“
    „Máme otvorený bar, pitie je zadarmo,“ upozornila som ho.
    „Myslel som niekde v súkromí,“ vysvetlil.
    „Nebavíte sa?“
    „Tieto akcie sú dosť veľká otrava, ak tu nestretnete niekoho zaujímavého.“
    „A vám sa to zatiaľ nepodarilo?“
    Zahľadel sa mi do očí. „Práve naopak. Ale keď už stretnem niekoho zaujímavého, chcem ho lepšie spoznať.“

    Vymyslela som si rýchlu výhovorku, niečo ako „šéf by sa nahneval, keby som odtiaľto odišla skoro“ a zasa som sa vytratila. On si ma našiel pri bare a opäť sa pokúšal nadviazať rozhovor. To bol čas, aby som na chvíľu zasa spolupracovala, aby som udržala jeho záujem. Tentoraz som sa uchýlila aj k letmým dotykom a vyzývavému pohľadu.

 

Úspech na dosah

    Dlho som sa na večierku nezdržovala. Vedela som, že už ho mám v hrsti. Potvrdil mi to, keď zastavil rozbiehajúci sa taxík, do ktorého som nastúpila. Priskočil dovnútra. „Kam sa tak ponáhľate?“
    „Domov.“
    „Šéf sa nebude hnevať?“
    „Už som si splnila pracovné povinnosti,“ tvrdila som mu.
   „To ste sa so mnou nemohli aspoň rozlúčiť?“
    Cítila som, že mám na perách úsmev. „Veď sa sotva poznáme.“
    Zdalo sa, že je zmätený. „Chcete mi tvrdiť, že som nečítal jasne vaše signály?“
    „Aké signály?“
    Taxikár bol z nás nervózny. „Idete, alebo nie?“
    „Počkajte sekundu,“ požiadal ho môj spoločník a strčil mu do rúk desať eur. „Tak čo? Rád by som vás trochu lepšie spoznal. Pri poháriku niekde v meste.“
    „Som príliš unavená,“ odmietla som. „Keď chcete, môžete ma odprevadiť domov.“

    Dal pokyn taxikárovi, aby vyrazil. Cestou som mu dovolila lepšie ma spoznať. Bozkávali sme sa, rukou som mu hladila stehno a v napínajúcich sa nohaviciach som cítila, ako rastie jeho vzrušenie. Keď však skúsil on siahnuť mne pod šaty, zastavila som ho. Našťastie, bývam v centre a domov som to nemala ďaleko. Keď taxikár zastal pred domom, odtrhla som sa od Olivera. Chcel vystúpiť spolu so mnou, nedovolila som mu to. „Za koho ma máte?“ Tentoraz som šoférovi dala desať eur ja a požiadala som ho, aby ho v bezpečí zaviezol až domov.

    Ešte v ten večer som poslala manažérovi správu a pochválila som sa mu úspešným večerom. Rad bol na ňom. Do týždňa som mala nového klienta.

 

Takto to niekedy chodí. Občas to nevyjde, ale väčšinou áno. Ak vás to baví, prečítajte si aj ďalšie časti môjho Denníka skazenej moderátorky. Myslím, že už napíšem len jeden-dva články, a dosť. Predsa len prezrádzam veľa a je to riziko vzhľadom na to, kto boli alebo ešte sú moji klienti…

Spravila som z neho zručného milenca

31.05.2017

— dnes pokračujem vo svojom Denníku skazenej moderátorky; o viacerých situáciách som váhala, či ich popísať, ale keď už som to raz začala, na rovinu a pravdivo, budem v tom pokračovať — Vďaka eskortu som spoznala toho najúžasnejšieho muža. Nemá vypracované telo a nie je to nijaký krásavec, ale nikto nie je dokonalý. On ma presvedčil, že muži vedia byť [...]

Áno, nechávam si platiť za sex!

25.05.2017

Mám jedno tajomstvo, ktoré o mne nikto nevie. Na svete nie je jediný človek, ktorému by som to povedala. Je to ťažké. Už veľakrát som mala potrebu sa niekomu zdôveriť, porozprávať sa o tom. Ale ako môžete veriť niekomu inému, keď ste to v sebe ani vy nedokázali udržať? Nie je moje prvé a ako sa poznám, tak asi ani posledné. Čím viac ich v sebe nosíte, tým ťažšie [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

nina69

Dvojaký život mi dovoľuje žiť naozaj podľa mojich predstáv...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 14212x
Priemerná čítanosť článkov: 4737x

Autor blogu